piątek, 15 października 2010

Metamorfoza Netta18

MeDoll
Przed:

Hmmm... Ciekawi mnie jedno... Masz tyle świetnych ciuchów, a ubierasz to ?
Za dużo dodtaków na szyję. Jedyne co mi się podoba to spódniczka.
Po :

Hmmm... Ubrałam spódniczkę i bluzkę z LE. Pod bluzką założyłam zwykłą białą koszulkę. No i wynalazłam takie ładne szpilki :P

wtorek, 12 października 2010

Metamorfoza Kludyna_11

MeDoll :
Przed :

Hmmm... Strój wydaje się być w porządku. ZMieniłabym TYLKO buty. No i czarny jest trochę smutny...
No i do tego stroju całkiem inna twarz :P
Po :

Te spodnie są megaboskie ; ) Nie chcesz ich czasem sprzedać ? :D Do tego dałam czarny top, białą chustkę. Miałam problem z doborem butów. Czarne trampki. Nie wiedziałam czy te trampki, baleriny z różową kokardką czy coś na obcasie. Ale tak to mi się podoba ; ))

piątek, 1 października 2010

Metamorfoza Malinka_Shy

MeDoll
Przed :

Hmmm... Twoja MeDoll jest dosyć fajna. Jedyne co bym w tym stroju zmieniła to torebka i jedną część - spodnie lub bluzkę na ciemnniejszą, ponieważ się zlewa... Ale tak to jest ok. ; )
Po :

Rzeczywiście masz bardzo mało ciuszków :( Dlatego strój jest raczej taki zwyczajny. Szczerze powiedziawszy ja nie jestem usatysfakcjonawana, bo zawsze staram się zrobić coś oryginalnego, ale tutaj nic nie mogłam połączyć :( Dlatego strój jest jaki jest ; )