poniedziałek, 13 grudnia 2010

Uwaga !!!

W moim klubie (__POLKI__) organizuję konkurs .
Stawka jest wysoka, bo jest nią doładowanie SS !!!
Niech stracę . Konkurs zacznie się, gdy zgłosi się min. 20 osób.
Może być więcej . Zapraszam !!!
Link do klubu :

http://www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=1438427

Zapraszam !!!

poniedziałek, 15 listopada 2010

Metamorfoza ilona9612

No, więc... Muszę Was serdecznie przewprosić za brak notek, a Ciebie ilona9612 za to, że tak późno, ale miałam ostatnio strasznie duż nauki. Przepraszam :P A teraz Twoja metamorfoza : ))

Przed :

Hmm... Twój strój nie jest zły, ale nie przemawia do mnie ... Jest ładnie, ale nie cudownie ; ))
Po :

Ubrałam Twojej lalce czarne, matowe legginsy, sweterek (HB) i te cudowne botki ; )
Mi się podoba, nie wiem jak tobie :P

Twarz
Przed :

Hmmm... Nie lubię tych ust, ale całość jest dosyć ładna :P czy są trochę za wysoko tylko ; )
Po :

Masz tyle świetnych ciuchów, ale trochę rozczarowałam się małą ilością kosmetyków :P Wybrałam te włosy, ponieważ chciałam odwrócić uwagę od tego skromnego makijażu ; )

Pozdrowienia ; )

piątek, 15 października 2010

Metamorfoza Netta18

MeDoll
Przed:

Hmmm... Ciekawi mnie jedno... Masz tyle świetnych ciuchów, a ubierasz to ?
Za dużo dodtaków na szyję. Jedyne co mi się podoba to spódniczka.
Po :

Hmmm... Ubrałam spódniczkę i bluzkę z LE. Pod bluzką założyłam zwykłą białą koszulkę. No i wynalazłam takie ładne szpilki :P

wtorek, 12 października 2010

Metamorfoza Kludyna_11

MeDoll :
Przed :

Hmmm... Strój wydaje się być w porządku. ZMieniłabym TYLKO buty. No i czarny jest trochę smutny...
No i do tego stroju całkiem inna twarz :P
Po :

Te spodnie są megaboskie ; ) Nie chcesz ich czasem sprzedać ? :D Do tego dałam czarny top, białą chustkę. Miałam problem z doborem butów. Czarne trampki. Nie wiedziałam czy te trampki, baleriny z różową kokardką czy coś na obcasie. Ale tak to mi się podoba ; ))

piątek, 1 października 2010

Metamorfoza Malinka_Shy

MeDoll
Przed :

Hmmm... Twoja MeDoll jest dosyć fajna. Jedyne co bym w tym stroju zmieniła to torebka i jedną część - spodnie lub bluzkę na ciemnniejszą, ponieważ się zlewa... Ale tak to jest ok. ; )
Po :

Rzeczywiście masz bardzo mało ciuszków :( Dlatego strój jest raczej taki zwyczajny. Szczerze powiedziawszy ja nie jestem usatysfakcjonawana, bo zawsze staram się zrobić coś oryginalnego, ale tutaj nic nie mogłam połączyć :( Dlatego strój jest jaki jest ; )

poniedziałek, 27 września 2010

Metamorfooza Eliiana-13

Wybacz za brak opisów xD Ale jestem tak zmęczona po sql, że nic mi się nie chce ; )
MeDoll
Przed :

Po :

Twarz
Przed :

Po :

Mam nadzieję, że się podoba ; ))

sobota, 25 września 2010

Metamorfoza turkusoweniebo

MeDoll
Przed :

No cóż... Strój jest średni. Wybacz, ale jestem szczera i mówię, piszę to, co myślę.
Czerwony kolor gryzie się z jakąkolwiek postacią różu...
Po :

Te ciuchy, które wybrałam są wg mnie cudowne ; ) Ubrałam fioletową sukienkę ( ta ze złotym paskiem). Tą krótką kurteczkę ubrałam tak, aby nie było widać złotego paska na sukience. Do tego buty z Pretty in Pink. Mam nadzieję, że się podoba. :3
Twarz
Przed :

Hmm... Ogólnie pojedyncze części twarzy są ok (tzn. oczy, nos itp.). zacznijmy od oczu. Fajnie, że na jednym oku widać przejście między kolorami. Tylko czemu tak ładnie pomalowałaś tylko jedno oko ? Drugie jest zrobione inaczej co w całości wygląda nieciekawie. Widzę, że lubisz różowy ; )
Po :

No więc, nie bawiłam się w cieniowanie oczu. Zmieniłam fryzurę i jej kolor, oczy musnęłam fioletowym cieniem i założyłam oksy typu ' nerdy '. Usta musnęłam szminką ' LUXE ', a na uszy założyłam niebieskie kolczyki z piórek. Mam nadzieję, że się podoba ; ))

piątek, 24 września 2010

Metamorfoza kludysia2412

Przed:

Zaraz, zaraz...Masz inne fajne ciuchy, a chodzisz w takich ?!
Nie , nie, ja pozostawię to bez komentarza i zajmę się metamorfozą .
Po :

No więc... Masz parę fajnych ciuszków, ale jest ich mało i nie miałam jak skomponować coś fajnego ... No więc widać jak ubrałam Twoją MeDoll.

środa, 22 września 2010

Metamorfoza Daruska2121

MeDoll - ciuchy .
Przed :

Twoja MeDoll : Hej, hej, hej, nie zawsze DUŻO znaczy ŁADNIE. Trochę przeholowałaś. Nic do siebie nie pasuje. Poza tym sukienek nie nosi się do spodni. Buty ujdą w tłoku, ale co robi tam ten złoty pasek z blaszkami ? Bransoletki w ogóle się nie zgrywają. I do tego ta fryzura...
Po :

Napisałaś mi, że chcesz, aby Twój strój był szkolny. No więc wydaj mi się, że takie ciuchy nadają się do szkoły :P Nie pasują tu tylko włosy, bo się zlewają, ale zaraz zobaczysz jak zrobiłam Twoją twarz.
MeDoll - Twarz
Przed:

I znów jest problem z ilością tego co masz. Włosy są jakieś wypłowiałe, okulary się zlewają z kolorem włosów, do tego jeszcze te kolczyki i jakieś spineczki. Wg mnie to szczyt kiczu. Poza tym makijaż pod uklarami jest nierówny. Tzn. na jednym oku jest niebieski eyeliner na drugim go nie ma o.O
Po:

No cóż, masz bardzo mało kosmetyków. Zauważyłam duż niebieskiego. Oczy dokładnie pomalowałam kredką. Wytuszowałam rzęsy i pomalowałam oczy niebieską kredką.
Fryzura widać jaka jest. Uważam, że metamorfoza twarzy mi wyszła ; ))

Uwaga !

Jeśli chcesz abym Ci zrobiła metamorfozę napisz do mnie w prośbie lub w kg.
Albo po prostu napisz w komentarzu na blogu - czytam je wszystkie.
Metamorfozy są bezpłatne, robię je za darmo. Jeśli chcesz napisz, żeby oprócz ciuchów zrobić Ci także makijaż ; ))
Buziaki, Darii. <3

Metamorfoza Paula2323

Przed :

Twoja MeDoll : Hmm... Twoja MeDoll jest dość ładna, ale ja bym zmieniła parę szczegółów. Zmieniłabym torebkę, spodnie i buty. Bluzka, żakiet i biżu na szyi są ok.
Po :

Kompeltnie nie wiedziałam w co Cię ubrać . Owszem, masz wiele wspaniałych ciuchów, ale jakoś nie mogłam niczego złożyć w jedną całość. Wykombinowałam więc zwyczajny strój. Musisz mi wybaczyć, bo jakoś nie miałam weny do Twojej lalki. Ubrałam jej sukienkę HotBuys oraz kozaki na szpilce - Ashley boots. Wybacz za brak weny...

Metamorfoza Kingunia3

Przed :

Twoja MeDoll: Otóż, Twoja MeDoll bardzo mi się spodobała. Jedyne co zmieniłabym w tym stroju to spodnie. Te z dziurami kompletnie mi nie pasują. Za to reszta jest świetna ;))
Po :

Ubrałam Twoją MeDoll tak po swojemu ; )) Na sam początek jeszcze pod sukienką założyłam jej białą bluzkę - Audrey top , sklep Stardoll. Na niego założyłam sukienkę
- Tuck Pleat Strapless Dress od Amy Claire. Następnie założyłam jej tą cudowną kurteczkę - Draped Motorcycle JKT z Bisou. Na nogi z kolei założyłam koturny - Striped Dove Wedges z Mortal Kiss. Całość wg mnie stanowi dość ładny strój ; ))