
Zaraz, zaraz...Masz inne fajne ciuchy, a chodzisz w takich ?!
Nie , nie, ja pozostawię to bez komentarza i zajmę się metamorfozą .
Po :

No więc... Masz parę fajnych ciuszków, ale jest ich mało i nie miałam jak skomponować coś fajnego ... No więc widać jak ubrałam Twoją MeDoll.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz